Page 1 of 2

Ameryka Lacinska

Posted: Mon May 26, 2014 9:44 am
by KamilsDinoxes
Jak juz pewnie wiekszosc wie 6 czerwca startuje nowy serwer. Pewnie zleca sie tam ludzie z kazdego kraju.
Mozna zmontowac polska ekipe i walnac sie w jakis konkretny rejon i sprobowac cos ugrac.
Najlepiej byloby ustawic sie w brazylii badz argentynie, zeby miec zajete duze panstwo.
Czekam na chetnych i propozycje

Re: Ameryka Lacinska

Posted: Tue Jun 03, 2014 12:04 am
by tadziu89
może Argentyna? Niegdyś Polacy tam Emigrowali...

Re: Ameryka Lacinska

Posted: Tue Jun 03, 2014 12:28 pm
by PastTime
Szczerze mówiąc duże państwo to większy problem, będziecie musieli mieć więcej graczy do utrzymania terenu a zorganizowany przeciwnik zrobi Wam jesień średniowiecza w przeciągu tygodnia, bo dystans między ludźmi aktywnymi w danym momencie nie będzie sprzyjał kontratakom czy jakiejkolwiek pomocy zarówno monkerskiej jak i gospodarczej.

Re: Ameryka Lacinska

Posted: Tue Jun 03, 2014 2:22 pm
by KamilsDinoxes
Jezeli nikt nie chce sprobowac na tym nowym serwerze to rzeczywiscie duze panstwo bedzie niemozliwe do utrzymania. Jezeli do 05.06 nikt nowy tu nie trafi, to podajcie jakies panstwo i rejon, zebysmy byli w miare blisko

Re: Ameryka Lacinska

Posted: Tue Jun 03, 2014 4:20 pm
by tadziu89
może sam coś ustal i już

Re: Ameryka Lacinska

Posted: Tue Jun 03, 2014 5:43 pm
by KamilsDinoxes
http://pl.wikipedia.org/wiki/Podzia%C5% ... map_PL.png

Jezeli bierzemy sie za cos duzego to proponowalbym Brazylie -Goias (blisko stolicy Brazylii)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Podzia%C5% ... y_Kolumbii

Jezeli wolicie mniejsze to proponuje Kolumbie - Putumayo(23),blisko Peru i Ekwadoru

Re: Ameryka Lacinska

Posted: Fri Jun 06, 2014 12:27 pm
by ArthAzarel
hej to co wybieracie? bo też chcę zacząć..
btw. a da się założyć nowe konto i zacząć na nowym koncie czy dostanę bana?

Re: Ameryka Lacinska

Posted: Fri Jun 06, 2014 1:56 pm
by KamilsDinoxes
Ja ide na Kolumbie, jezeli ktos chcialby ze mna pograc to tam sie spotkamy, pisac priv

Re: Ameryka Lacinska

Posted: Fri Jun 06, 2014 5:58 pm
by ArthAzarel
jakbyś mógł napisać które dokładnie :)

Re: Ameryka Lacinska

Posted: Fri Jun 06, 2014 10:24 pm
by KamilsDinoxes
Troszke inna mapke zrobili niz przypuszczalem

PS: jest nas juz 4 polakow w poblizu + inne zaprzyjaznione osoby z zagranicy
jesli ktorys z nas zdobedzie range to zrobimy polska gildie